Întrebări frecvente

 

Cum obțin cont în platformă?

Mai întâi, selectezi unul din pachetele de consultanță disponibile și ne transmiți solicitarea ta. După ce iei decizia de achiziție, îți putem transmite un link de plată pentru a plăti direct cu cardul sau poți efectua plata prin transfer bancar. După plată, primești pe e-mail-ul pe care l-ai furnizat, user și parolă pentru logare în site. După confirmarea înregistrării și a plății, vei vedea în cont meniul și serviciile, conform pachetului achiziționat.

Ce informații găsesc în site și ce informații găsesc in Teams?

În contul tău de utilizator din site găsești toate materialele din Biblioteca studiilor de caz și Răspunsurile consultanților. Tot aici, poți pune întrebările din domeniul GDPR în secțiunea Pune o întrebare. Pentru consultanța legată de documente, dacă ești utilizator Perform dai click pe butonul Consultanță – Teams și ești direcționat către contul tău dedicat în platforma Teams.

Cum intru în platforma Teams?

În contul tău din platforma Microsoft Teams te poți loga fie apăsând pe butonul Consultanță – Teams din site, fie direct din aplicație, dacă o folosești deja. Vezi aici mai multe detalii despre cum obții acces în contul tău GDPRHUB din platforma Microsoft Teams.

Unde pot scrie întrebarea mea?

Din meniul tău de utilizator înregistrat, vei vedea un buton Pune o întrebare – valabil dacă ai achiziționat acest serviciu sau dacă ești utilizator de Pachet Update sau Acces. Dai click pe buton, scrii întrebarea în formular și apeși Enter. De asemenea, vezi și poți utiliza butonul Pune o întrebare și dacă ai cumpărat serviciul Răspuns la întrebare.

Dacă ești utilizator de Pachet Perform, poți pune toate întrebările tale în Teams.

Unde găsesc răspunsul la întrebarea mea?

Răspunsul la întrebarea ta va ajunge direct în Inbox, pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat.

Este plata prin card sigură?

Plata prin card se efectuează prin platforma Euplatesc.ro, una din platformele de plăți extrem de sigure. Detalii despre platforma de plăți aici.

În cazul opțiunii de plată ” Online prin card bancar „ vei fi redirecționat către pagina securizată a procesatorului de plăți unde vei completa un formular cu informațiile despre cardul tău.

 – Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului „3-D Secure” dezvoltat de organizațiile de carduri Visa/MasterCard și care asigură tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca al celor realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.

 – „3-D Secure” asigură în primul rând că nici o informație legata de cardul tău nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului virtual.

Important de știut! – Pentru plățile prin card bancar nu este perceput nici un comision de la deținătorul de card!

Cum accesez Biblioteca

În meniul de utilizator, ai un buton pentru Bibliotecă. Acolo găsești toate studiile de caz încărcate de noi, inclusiv Recomandarea noastră, dacă ai pachetul corespunzător.

Cum uploadez un document?

În canalul tău dedicat din Teams, ai un buton pentru Încarcă document. Uploadezi acolo documentul, direct de pe dispozitivul tău.

Cum particip la webinarii?

Dacă ai cont de utilizator, primești periodic informări despre webinariile organizate, precum și detaliile de logare. Poți vedea, de asemenea, aceste informări în pagina dedicată Webinarii din meniul de utilizator.

Dacă nu ai cont de utilizator, dar dorești să participi, cumperi webinarul care te interesează și primești datele de logare pe e-mail, după înregistrare.